Subject: RE: Kanama viadukti sulgemine lammutustööde hetkeks
From: "Peeter Laas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>, "Kanarbik Lauri" <[email-masked]>, "Sumre Veiko" <[email-masked]>,Matti Kärmas <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 12:52:33 +0300

Tere

Esitan uuesti Kanama viadukti lammutamise ja lõhkamisetöödega seotud
taotluse koos muudatuse ja täiendustega.

Muudatus: täielik liiklusseisak varasema asemele ajavahemikul 23:00-00:00
ning kuni 20 minutiline seisak.

Täiendus: manusena lisatud ka varistamistööde organisatoorne skeem mis on
lisa liiklusskeemidele.

Täissulgemise liiklusskeemid on
nähtavad:https://pilv.mkm.ee/s/wo4zRufP60O9MZE

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht
Mobiil: +372 53 019 500 | Eesti | Tallinn

From: Peeter Laas
Sent: Monday, October 14, 2024 9:39 AM
To: [email-masked]
Cc: Jaan Saia <[email-masked]>; Kanarbik Lauri
<[email-masked]>
Subject: Kanama viadukti sulgemine lammutustööde hetkeks

Tere

Seoses Kanama viadukti lammutamise ja lõhkamistöödega taotleme riigitee 4
km 17,96-18,61 sulgemist 12.11.2024 kell 20:00 kuni 13.11.2024 kell 07:00.

Lisaks öö jooksul eeldatavasti ajavahemikul 22:00-23:00 teostatakse
täielik kuni 20 minutiline liiklusseisak lõhkamistööde hetkeks.

Sel ajavahemikul kehtivad liiklusskeemid nähtavad:
https://pilv.mkm.ee/s/wo4zRufP60O9MZE

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht

Mobiil: +372 53 019 500
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.ramudden.ee <http://www.ramudden.ee>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Turu 34a | 50 104 Tartu
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.